Clothing optimization in the MTA. / Оптимизация одежды в MTA. #4485
Unanswered
DigitalOneThe
asked this question in
Q&A
Replies: 0 comments
Sign up for free
to join this conversation on GitHub.
Already have an account?
Sign in to comment
Uh oh!
There was an error while loading. Please reload this page.
-
Hello everyone. I'm trying to transfer the cache of clothes (the disappearance of the lag) to my SA:MP, so I read the code and realized that the most important aspect of optimizing clothes is the class CMultiplayerSA_ClothesCache.cpp
So, yes, this class does what it needs to do, but not quite. The fact is that there is a lag when loading clothes when they are not loaded, and in the MTA I observe and have never seen such a defect. How can clothes be loaded without any lag?
///
Всем привет. Пытаюсь перенести кэш одежды (исчезновение лага) к себе в SA:MP, так-вот, я почитал код и понял, что самый главный аспект оптимизации одежды это класс CMultiplayerSA_ClothesCache.cpp
Так-вот, да, этот класс делает то, что нужно, но не совсем. Дело в том, что происходит лаг при подгрузке одежды когда она не прогружена, а в MTA я наблюдаю и такого дефекта не видел ни разу. Как можно сделать так, чтобы одежда прогружалась без какого-либо лага?
Beta Was this translation helpful? Give feedback.
All reactions